Vyr. buhalteris (-ė)

INHUS Group, UABGROSS Atlyginimas: 3 478 - 4 347 Eur/mėn. Salary depends on each candidate's experience, skills and competencies. Vilnius

Apie klientą

Mūsų klientas – „INHUS Group“ – įgyvendina „Design-build“ tipo projektus, vienydama projektavimo, gamybos ir statybos įmones „INHUS Engineering“, „INHUS Prefab“ ir „INHUS Construction“. „INHUS“ siekia sukurti klientams didesnę vertę ir suteikti patogesnį projekto įgyvendinimą, todėl prisiima visą atsakomybę už pastatų konstrukcijų projektavimą, gamybą, logistikos sprendimus ir konstrukcijų montavimą.

Įmonių grupė dirba su stambiausiomis Lietuvos, Skandinavijos statybų kompanijomis ir nekilnojamojo turto vystytojais, nuolat vykdo plėtrą, investuoja į pažangių technologijų diegimą, gamybinių pajėgumų didinimą.

Šiuo metu „INHUS Group“ į savo komandą kviečia prisijungti VYR. BUHALTERĮ (-Ę).

Aprašymas

  • Grupei priklausančių keturių įmonių ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimas;
  • Mokestinių ataskaitų rengimas, kontrolė ir pateikimas valstybinėms institucijoms;
  • Duomenų konsoliduotoms finansinėms ataskaitoms rengimas, kontrolė ir teikimas;
  • Mėnesinių ir metinių ataskaitų rengimas ir teikimas grupės finansų skyriui;
  • Darbas su grupės įmones audituojančiais auditoriais;
  • Buhalterijos skyriaus darbuotojų konsultavimas mokesčių, apskaitos klausimais, darbas su kontroliuojančiomis mokesčių institucijomis;
  • Esamų procesų analizė, tobulinimo pasiūlymų teikimas ir įgyvendinimas;
  • Kitos su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susijusios užduotys.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas ekonomikos, finansų, buhalterijos srityse;
  • Bent 5 metų sėkminga vyr. buhalterio darbo patirtis audituojamoje vidutinėje gamybos/statybos/prekybos įmonėje arba įmonių grupėje;
  • Puikus LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą, mokesčius, verslo apskaitos standartus, išmanymas, domijimasis buhalterinėmis naujienomis;
  • Operatyvumas analizuojant informaciją, ją sisteminant ir pateikiant pagal reikiamą struktūrą;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai bei darbo organizavimo gebėjimai;
  • Patirtis dirbant su MS Dynamics Axapta programa – privalumas;
  • Geros anglų kalbos žinios – privalumas;
  • Profesionalo kvalifikaciją patvirtinantis pažymėjimas – privalumas.

Mes siūlome

  • Darbą ir patirtį didelėje tarptautiniu lygiu dirbančioje, patikimoje įmonių grupėje; 
  • Kompetencijos augimą, vidinius ir išorinius mokymus, apskaitos proceso tobulinimą remiantis LEAN kultūra;
  • Lankstų darbo grafiką moderniame pastate, ergonominę darbo vietą, nemokamą parkavimą, darbo laiką suderinamą su spūstimis; 
  • Darbo atlygį: 2000–2500 Eur į rankas. Galutinis atlyginimas priklauso nuo turimos patirties ir kompetencijos;
  • Dalinai dotuojamus pietus įmonės valgykloje, nemokamą sporto salės lankymą prieš arba/ir po darbo ofiso patalpose;
  • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų 24/7 Lietuvoje ir užsienyje;
  • Atvirą bendravimą ir bendradarbiavimą, su tikslu kurti pasitikėjimą komunikuojant su visomis susijusiomis šalimis;
  • Laisvę kurti ir įgyvendinti idėjas.

Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „CVO Recruitment“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „CVO Recruitment“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis. Plačiau


Kontaktinis asmuo

Gražvilė LukoševičiūtėRecruitment consultant
Siųsti CV

Panašūs skelbimai

to top