Klientų aptarnavimo grupės vadovas (-ė)

Amber Gaming, UABGROSS Atlyginimas: 2 700 - 3 000 Eur/mėn. Esame pasirengę diskutuoti apie Jūsų atlyginimo dydį ir rasti abipusiškai naudingą sprendimą, kuris ne tik motyvuotų, bet ir leistų Jums jaustis vertinamu komandos nariu. Vilnius

Apie klientą

Mūsų klientas, sporto, lažybų ir azartinių žaidimų organizatorius „7bet“, ieško motyvuoto ir atsakingo Klientų aptarnavimo grupės vadovo (-ės) užtikrinti ir tobulinti aukštos kokybės klientų aptarnavimą mūsų įmonėje.

Darbo pobūdis:

Šioje pozicijoje jūs būsite atsakingas už klientų užklausų ir problemų sprendimą, aptarnavimo komandos darbo organizavimą ir kontrolę, taip pat bendravimą su klientais ir įmonės partneriais.


Aprašymas

Vadovui (-ei) keliami tikslai:

  • Užtikrinti sklandų komandos (5 žm.) darbų organizavimą, instrukcijų parengimą, darbo grafikų ir KPI‘s stebėseną.
  • Užtikrinti klientų aptarnavimo standartų laikymąsi, rinkti ir analizuoti atsiliepimus, pasiūlymus bei skundus.
  • Esant poreikiui, padėti komandos nariams atsakyti į klientų užklausas telefonu ir elektroniniu paštu, spręsti problemas ir teikti savalaikę informaciją.
  • Sisteminti informaciją ir teikti periodines ataskaitas tiesioginiam vadovui bei komunikuoti su skirtingomis vidaus komandomis ir išorės partneriais.
  • Rengti instrukcijas, apmokyti naujus darbuotojus, užtikrinant jų greitą prisitaikymą ir darbo efektyvumą.
  • Tvarkyti ir pildyti darbo grafikus bei tabelius pagal nustatytus reikalavimus.
  • Bendradarbiauti su įmonės partneriais ir kontroliuoti paslaugų kokybę.
  • Stebėti klientų santykius ir operacijas.
  • Kartu su teisininkų komanda, prižiūrėti atitikties procesus, įskaitant rizikų valdymą ir analizę.
  • Atlikti konkurentų stebėseną, analizuojant jų veiksmus ir rinkos tendencijas, siekiant nuolat tobulinti mūsų paslaugas ir išlaikyti konkurencinį pranašumą.


Reikalavimai

  • Būtina vadovaujamo darbo patirtis (privalumas – skambučių centre ar klientų aptarnavimo srityje).
  • Gebėjimas motyvuoti ir sutelkti komandą, siekiant asmeninių ir komandinių tikslų.
  • Puikūs organizavimo ir laiko planavimo įgūdžiai.
  • Labai geros lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu bei anglų kalbos žinios bent B2 lygio raštu ir žodžiu.
  • Geri kompiuterio įgūdžiai, ypač Excel programoje.
  • Stipri motyvacija tobulėti ir siekti aukščiausių rezultatų.
  • Empatija, komunikabilumas ir pozityvumas.
  • „Hands-on“ požiūris – gebėjimas aktyviai įsitraukti į kasdienes veiklas, spręsti problemas ir tiesiogiai dirbti su komanda bei klientais.


Mes siūlome

  • Darbas įmonėje, kur kiekvienas darbuotojas yra svarbus, ir visi siekia bendro tikslo.
  • Galimybė kurti klientų aptarnavimo standartą, inicijuoti naujus procesus, įgyvendinti savo idėjas.
  • Puiki komandinė dvasia, kur vertinamas bendradarbiavimas, palaikymas ir gera atmosfera darbe.
  • Lankstumas derinti darbą ir asmeninį gyvenimą su galimybe dirbti tiek biure, tiek iš namų.
  • Papildomas sveikatos draudimas, rūpinantis tavo sveikata.
  • Papildomos atostogų dienos priklausomai nuo stažo.
  • Patrauklus atlyginimas nuo 2700 iki 3000 eurų bruto bei priedai už pasiektus rezultatus.
  • Galimybė diskutuoti apie atlyginimo dydį ir rasti abipusiškai naudingą sprendimą, kuris ne tik motyvuotų, bet ir leistų jaustis vertinamu komandos nariu.

Jeigu esate orientuotas į rezultatą, gebate efektyviai spręsti problemas ir norite prisidėti prie mūsų klientų aptarnavimo kokybės gerinimo, laukiame Jūsų CV!


Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „CVO Recruitment“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „CVO Recruitment“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis. Plačiau


Kontaktinis asmuo

Lina MikolaitienėRecruitment partner
Siųsti CV

Panašūs skelbimai

to top