„Kandidato patirtis“: kokios atrankos nori kandidatas?

Šių dienų darbo rinka verčia įmones konkuruoti dėl kandidatų – tai niekam nebėra naujiena. Šiame kontekste vis daugiau yra kalbama apie „Candidate experience“ svarbą, t.y. apie tai, kaip kandidatas jaučiasi atrankos procese. Daug šia tema domimės ir mes, tad norime pasidalinti aspektais, kurių tikisi kandidatai iš atrankų:

  • Aiškios komunikacijos. Komunikaciją potencialus darbuotojas vertina pradedant darbo skelbimu, jo aiškumu, ir toliau viso atrankos proceso metu. Kandidatui svarbu suprasti, koks procesas jo laukia, kokių žingsnių tikisi iš jo ir ko jam tikėtis iš įmonės atstovų. Kuo daugiau kandidatas žino apie būsimus atrankos etapus, jų trukmę, dalyvausiančius žmones, tuo saugiau ir geriau jis jaučiasi.
  • Neužtęsto proceso. Kandidatas nori kuo trumpesnio ir kuo betarpiškesnio proceso. Kuo ilgesnis yra jo kelias iki trokštamos pozicijos, tuo didesnė rizika, kad sulauksime žinios apie tai, kad kandidatas priėmė kitą pasiūlymą.
  • Personalizuoto grįžtamojo ryšio. Kandidatas nori žinoti savo statusą atrankos procese. Ar jis dar yra svarstomas? Jeigu ne, ko jam pritrūko iki sėkmės? Šiuos atsakymus reikia suteikti, ir suteikti laiku.
  • Atviro ir pagarbaus bendravimo. Įėjęs į jūsų biurą, kandidatas susidaro įspūdį apie viską, ką ten mato ir patiria: pradedant bendra atmosfera ofise ir baigiant tuo, kaip jis yra kalbinamas interviu metu. O išėjęs savo įspūdžiais, tiek maloniais, tiek nemaloniais, dalinasi su artimaisiais ar net su plačia visuomene socialiniuose tinkluose.

Taigi svarstant kelis patrauklius pasiūlymus, žmogaus apsisprendimą dažnai lemia tai, kurios įmonės atrankos procese jis pasijuto geriausiai. Mes bendraujame su kandidatais kiekvieną dieną ir nuolat stengiamės pagerinti jų patirtį, tiek bendraujant su mumis, tiek atėjus į pokalbį su įmonės atstovais.

Įkvėpimui norime pasidalinti Jeff Bezos, Amazon kompanijos prezidento, perfrazuotomis mintimis apie kandidatą kaip klientą: https://bit.ly/2KIpZww

to top